Graficzny box

Witajcie kochani!

Po ostatnim boxie zachciało mi się kolejnych zmian. Tak tez powstał box z graficznymi ozdobami. Nie ma tutaj scrapek czy też tekturek. Chciałam wypróbować dziecięce grafiki, które kiedyś dostałam w gratisie przy dużym zamówieniu. Ścianki podpisałam  najistotniejszymi informacjami czyli: imię jubilata, jaka okazja, główne hasło urodzinowe i podpis. Treść życzeń ukryta jest pod agrafką! Na samym środku mamy prostokąt z agrafką, która jest na rzepę. Miało to symbolizować pampersa. 🙂 Niestety nie mogłam wykonać tego w kształcie pieluszki, gdyż miałabym problem ze zmieszczeniem życzeń. Poniżej możecie zobaczyć jak otwiera się tajny schowek 🙂 Na ściankach znajduje się mały ptaszek Karolek. Następnie mamy śliniaczek z datą urodzin, smoczek z butelką oraz uśmiechnięty kwiatuszek z serduszkiem czyli śliczna ciocia i kochający wujek. 😉 Na wieczku znajduje się stempelek ze sklepu Small-wingels-shop​. Jak zwykle idealnie pasuje. 🙂 Jak wam się podoba taki styl?

 

001 (1)002 (1)003 (1)005004007

Dodaj komentarz