Mam już roczek!

Witam!

Niedawno zostałam poproszona o wykonanie exploding boxa na pierwszy roczek. Jedynym wymaganiem klientki było utrzymanie pudełka w fioletowych barwach. Uwielbiam kiedy zdajecie się na moją inwencję twórczą nie ograniczając mnie do konkretnego wyglądu pudełek. ❤ Dlatego też postanowiłam zmienić troszkę mój styl. Do tej pory ścianki boxa zdobiła treść w tekturkowych ramkach i dekoracja 3D na środku. W tym projekcie wykorzystałam tylko papier i kwiatki z foamiranu. Jak widać na ściankach umieściłam kieszonkę na pieniążek, żyrafę symbolizującą zabawki, ubranka dziecięce oraz sowę, która kojarzyć się ma z edukacją. Ciemny kolor zwierzątek oraz ubranek przyjemnie kontrastuje z jasnym tłem. Sam środek pudełeczka przeznaczony został na życzenia. Ścianki zewnętrzne oraz wewnętrzne ozdabia fioletowy papier z kwiecistym wzorem. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona efektem tej pracy. Pudełeczko wydaje mi się urocze i bardzo bogate w detale. Myślę, że to nie będzie jedyny projekt wykonany w takim stylu. 🙂 W planach mam już boxy ślubne! Do swojej pracy wykorzystałam stempelek ze sklepu Small-wingels-shop za co bardzo dziękuję! Pięknie komponował się z fioletowymi odcieniami.

 

 

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

002_2

 

Swoją pracę zgłaszam na stronę egoCraft do wyzwania „Kwiaty”

banerki wyzwaniowe i podpisy

 

Oraz

na stronę blog.lemoncraft.pl na „Wyzwanie marcowe
mapka kolorów

4 myśli w temacie “Mam już roczek!

Dodaj komentarz